Jutarnja Smola

8 Svibanj, 2006

Najprije disklajmer: Nisam uposlenik EPH niti nijedne druge medijske kuće. Nemam nikakav drugi interest da bih na bilo koji način bilo koga promicao.

A sad moj dnevni rant: portal Jutarnjeg lista. Prvo sam bio iznadjen koliko su EPH, Smola i njegova digitelizirana ekipa uložila u to truda, zatim kad sam bolje pogledao shvatio sam da je to ipak ekipa amatera. Kakav nazadni pristup! Prvo, nigdje RSS feeda! Dalje, nigdje bloga! Dalje nigdje chata autora s publikom? Mislim jel se ti ljudi ikad logiraju na washingtonpost.com ili posebno u zadnje vrijeme nakon što je redizajniran New York Times sajt? Ko im je uzor? Kolegijalni wazovski Dneven Trud (Bugarska) ili Romania Libera? Ne bih čak ovako napamet tvrdio da su oni lošiji od Jutarnjeg.

Što su dani dalje odmicali shvatio sam da tu nitko nema senzibiliteta novih medija. Publika željna dvosmjerne komunikacija zapljusnula je Beškera pitanjima, on krenuo, ovi mu navodno to ne plaćaju ekstra, pa stao. Ponadao sam se da će čast malo spasiti Čadež, ali i on je autorski krepan već duže vrijeme.

Postaviš li autoru pitanje, na kraju članka, nitko se, barem meni, ne udostoji odgovoriti, iako mislim da su pitanja bila na mjestu i konstruktivna za dalje pisanje o temi.Zato i dalje radije čitam washpost sa čak petnaestak live online razgovora s autorima (moj omiljeni autor je Rob Pegoraro ili vi izaberite sami ako vas nešto zanima ili ako ste westcoastish, pokušajte skužit kak neke novine Mercury News rade podcast, npr: Dean and Nooch: E3 here we come! i saznajte sve o najnovijim igricami uspešnicama, kak bi rekli Slovenci. Ok, ak baš jutarnjakovci niste za te novotarije, kad baš ne možete bežično ko L.A. Times, napravite barem forum, suncamužarkog, pa to ima čak i Romania Libera!
I na kraju, bude drugi post o tome za koji dan: kak je NYT integriral WordPress u svoj sajt? Briljantno! Stay tuned.

Oglasi

Komentiraj

