Šteta tih kvačica..

4 Svibanj, 2006

WordPress se širi lijepom našom poput amele. Neprimjetno ali pupa. Vedrani, Futurije i ostali mračni bestseleri postavili su svoje inačice WordPressa, pardon! Slovotiska i svi zajedno sliče na razjedinjene hrvatske županije. Svak' oće svoju Istru! Bogat blog, da ne sliči drugom i sve ono što su smislili u površnim prijevodima, rogobatno se šepuri i skviče, ili da kažem kao i oni : sepuri i skvice.

Zar ne bi bilo bolje da se jednostavno ne uporabi originalni wordpressovski vokabular i da sve svi uče engleski? Da post bude post a ne objava ili prilog ili napis ili tekst? Ili ako se već netko prionuo prevodjenju da podijeli to u duhu Otvorenog Koda? Ova uvodna lamentacija je žalopojka nad temeljnom istinom: da sused ne bi imal kaj ja imam, taj klasični hrvatski jal, pa se nigdje na netu ne može naći pošten izvor .po ili . mo datoteka s pridjevkom hr_HR, ili nedajbože lokaliziranog sučelja kakvog internacionalnog predloška.

Poziv onima koje prevodjenje WordPressa zanima da se priključe nekima koji su nešto nemušto započeli.

Ako već postoje slovenski i srpski prijevod, zašto ne i hrvatski?

Oglasi

2 komentara to “Šteta tih kvačica..”

  1. mrak Says:

    U času kada sam ja instalirao wordpress jedini dostupni prijevod je bio za verziju 1.5 a ja imam 2.0.2 u ovome času. Bilo je pokušaja da u koordinaciji s wolfoodscrowdom probamo kolaborativno napraviti prijevod no to se nije desilo.

    Prijevod koji postoji na npr. mom blogu je direktni prijevod teme u kombinaciji s dijelom dokumenta od verzije 1.5. Bestseler je također nastao na sličan način, i dijelom koristi prijevode s mrak.org (o čijoj kvaliteti bi se moglo žestoko diskutirati), a neki drugi blogovi koji su također nastali na WPu su također nastali na temelju nekih mojih sugestija i iskzstava.

    dakle, I could not care less o dijeljenju i svatko tko je od mene nešto pitao/tražio/htio (a to je automatski prošireno i na bestseler) taj je to i dobio, a ja nemam niti vremena niti volje niti motiva da organiziram apsolutno svakoga tko ima wordpress na internetu.

    Dakle ako se smatraš izostavljenim, onda sorry, ako misliš da netko nešto skriva onda se grdno varaš; wordpress je open source softver i moj je stav da ako ga već koristim onda moram nešto i vratiti community-u i to činim kada sam u prilici, no ako me netko nije pitao nije niti dobio.

    I na kraju, koliko je meni poznato za verziju 2.0 nema PO dokumenta. Da li se nešto promijenilo u zadnje vrijeme pojma nemam jer nisam gledao, a to nisam napravio jer sam ja svoj problem riješio.

  2. cookie Says:

    Hello!

    The WordPress 2.0 POT file is located at http://codex.wordpress.org/Translating_WordPress (just scroll down a little).


Komentiraj

